Zadzwoń do nas: 724-347-020
YouTube
LinkedIn
Facebook
Sklep
Szkoła Szkoła językowa
REGIPIO

Gramatyka jest jak granie na pianinie ze słuchu. Wszystko co wiem o gramatyce to jej siła

Joan Didion

Grammar is a piano I play by ear. All I know about grammar is its power.

Joan Didion

JEŚLI ZNASZ GRAMATYKĘ MOŻESZ WYRAZIĆ WSZYSTKO, czego NAPRAWDĘ PRAGNIESZ.

Uczenie się gramatyki postrzegane jest jako jeden z najnudniejszych i najtrudniejszych elementów w uczeniu się drugiego języka. Do podstawowej komunikacji w podróży, restauracji, hotelu nie potrzebna jest jej szczegółowa znajomość. Jednak do rozmów wymagających precyzji i dokładnego zrozumienia (negocjacje, ustalenia, strategie) potrzebujemy prawidłowo i klarownie sformułowanych zdań.

Jak sprawić by uczenie się gramatyki było ekscytujące i jednocześnie efektywne?

PRZEZ GRY! Jeżeli zmierzając do upragnionego celu będziesz wykonywał ekscytujące i zabawne zadania, z pewnością chętniej będziesz robił gramatyczne powtórki.

Współczesna metodyka potwierdza tezę, że klasyczne nauczanie w ławce z podręcznikiem nie spełnia oczekiwanych rezultatów a różnorodność cech osobowych determinuje najskuteczniejsze metody nauczania. Uczenie gramatyki wymaga szczególnie dostrzeżenia indywidualnych cech uczącego się.

Gry z pewnością zaspokoją potrzeby zarówno kinestetyków lubiących ruch i emocje, wzrokowców dostrzegających potencjał z łączenia obrazów i napisów, jak i słuchowców, których ucieszy dużo mówienia w trakcie rozgrywki.

Naukowo udowodniono, że dyslektycy polepszają znacznie swoje wyniki, gdy są zmotywowani, a zajęcia są wzbogacone czynnościami polegających na skojarzeniach oraz pomocami dydaktycznymi opartymi na graficznych elementach.

Gry językowe REGIPIO idealnie wpisują się w powyższe potrzeby.

  • Conditionale

    A2-C1
    Conditionals

    Wiek: 10+

    Liczba graczy: 1-10

    Seria gier do nauki trybów warunkowych to nieoceniona pomoc dla nauczycieli i uczniów. Zestaw gier karcianych w jednym opakowaniu pomoże Ci zrozumieć, jak tworzyć poprawne zdania z użyciem trybów warunkowych: „What will happen if...?”, What would happen if...?” „What would have happened if...”

    ZAWARTOŚĆ: 101 kart do czterech gier językowych: “Black Peter”, “TheChain”, “What will happen if...?”/“What would happen if...?”/ What would have happened if...” „Shower of Questions”

  • Irregular Verbs Puzzle

    A2-B1
    Irregular Verbs Puzzle

    Wiek: 9+

    Liczba graczy: 1-3

    Niezwykła metoda na utrwalenie wszystkich form czasowników nieregularnych. Połączenie percepcji wzrokowej i logicznego myślenia podczas układania puzzli sprawia, że zapamiętywanie czasowników nieregularnych staje się dziecinnie proste.

    ZAWARTOŚĆ: 300 puzzli (100 czasowników nieregularnych) oraz 6 propozycji zabaw z puzzlami.

  • Time Machine

    A1-B2
    Quiz & Act

    Wiek: 7+

    Liczba graczy: 2-4

    Seria Time Machine to nowa i ulepszona wersja gry do nauki czasów z dodatkowym quizem wiedzy o krajach anglojęzycznych oraz zadaniami do wykonania. Słowa-klucze (np.: sometimes, rarely, at the moment, never, in 2050, often) umieszczone na planszy pomagają uczniowi/graczowi spostrzec i zrozumieć różnicę pomiędzy czasami Present Perfect, Past Simple, Present Simple, Present Continuous, a Future Simple.

    ZAWARTOŚĆ: 60 kart z czasownikami, 50 kart z wyzwaniami, plansza, kostka, 4 pionki, instrukcja

Ta strona używa plików cookie